Зміст 181-182
Карамушка Л. М., Терещенко К. В. Психологічні особливості впровадження тренінгу «Етнопсихологічні чинники організаційного розвитку освітніх організацій» 3-7
Філь О. А. Розвиток конкурентоздатності освітніх організацій у контексті організаційного розвитку 7-13
Блешмудт П. П. Психологічні особливості реалізації тренінгу «Психологія підготовки персоналу банківських структур до роботи в команді» 14-20
Бондарчук О. І. Особливості особистісної саморегуляції керівників загальноосвітніх навчальних закладів 20-25
Горбань Г. О. Особливості проектування управлінських рішень як професійної дії 25-29
Грицук О. В. Основні принципи та підходи в дослідженні синдрому емоційного вигорання у зарубіжній психології 30-33
Дектярьова Т. В. Психологія безпеки: теорія питання 33-37
Задорожна О. М. Аналіз критеріїв ефективності управління взаємодією загальноосвітнього та вищого навчальних закладів 37-40
Іщук О. В. Тренінг впливу організаційної культури вищих навчальних закладів на становлення професійної ідентичності студентів 41-44
Карамушка Л. М., Вознюк А. В. Особливості традиційного та інноваційного підходів до управління педагогічними працівниками в освітніх організаціях 44-49
Карамушка Л. М., Канівець Т. М. Тренінг «Формування психологічної готовності студентів до здійснення майбутньої професійної кар’єри»: структура, зміст, основні інтерактивні техніки 49-55
Карамушка Л. М., Фелькель Т. Г. Тренінг «Психологічні умови розвитку лідерських якостей у майбутніх науково-педагогічних працівників» 55-61
Корсакевич В. В. Зміст та структура експериментальної моделі розвитку конкурентоздатності викладацького персоналу вищого навчального закладу приватної форми власності 61-65
Ліплянська О. В. Зміст, структура та ефективність тренінгу «Запобігання плинності персоналу в комерційних організаціях» 65-70
Охотницька К. Ю. Розуміння персоналом державної служби зайнятості сутності відданості організації та основних умов її формування 70-73
Пастухова Т. І. Аналіз ефективності тренінгу «Формування психологічної готовності майбутніх менеджерів до професійно-ділового спілкування в організації» 73-77
Карамушка Л. М., Радченко О. Б. Особливості вияву організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах 78-82
Самойленко Д. О. Двопроцесна модель відданості організації 82-87
Тищенко Т. В. Взаємоз’вязок мотивації досягнення успіху та лояльності залежно від оптимізму особистості 87-91
Галаган Л. В. Психологічні проблеми та профіль розвитку конкурентоздатності безробітних-майбутніх підприємців 92-99
Карамушка Л. М. Оцінка аспірантами ролі підприємницької поведінки в їх економічній соціалізації 99-107
Карамушка Л. М., Гнускіна Г. В. Психологічні особливості підприємницької діяльності: оцінка підприємцями змісту, основних мотивів, позитивних та негативних сторін підприємницької діяльності 107-111
Карамушка Л. М., Ходакевич О. Г. Оцінка студентами ролі грошей у їх життєдіяльності 111-117
Рудюк О. В. Аспекти структурно-психологічного аналізу професійних криз у безробітних 117-121
Бондаренко Т. В. Закономірності розвитку ідентичності серед кревних та прийомних дітей 122-125
Гончаренко Н. В. Категорія здоров’я як предмет психологічного дослідження 125-128
Карамушка В. І. Структура і формування екологічних компетентностей особистості 128-132
Кудусова Э. Н. Формирование вариативности мышления студентов в процессе изучения психологии 132-139
Правдивець Н. О. Програма розвитку професійної ідентичності в жінок-військовослужбовців у процесі виховної роботи з ними за місцем служби 140-144
Рябчич Я. Є. Аналіз підходів, методів та технік діагностико-корекційної роботи з кризовими суїцидонебезпечними станами особистості 144-147
Францев А. Н., Михайлов В. В. Коннотативная причастность как инструмент формирования группового мнения 147-153
Харченко Д. М. Комплексний підхід у дослідженні психосоматичних розладів 154-157
Шевякова Н. Л. Індивідуально-особистісні детермінанти емоційно-вольової регуляції в перехідний період розвитку особистості від підліткового до юнацького віку 157-162
Щербина Л. Ф. Дослідження метатеоретичного рівня знання психотерапевта 162-167
Щіпановська О. Р. Теоретичний аналіз основних підходів до визначення асертивності й асертивної поведінки в зарубіжній та вітчизняній психології 167-171
Карамушка Л. М., Філь О. А., Креденцер О. В., Терещенко К. В., Івкін В. М., Ковальчук О. С., Лагодзінська В. І., Kożusznik, B., Turska, E., Polak, J. ІII Польсько-український семінар «Інноваційні напрямки розвитку психології праці та організаційної психології в Польщі та Україні» (4 вересня 2012 року, м. Катовіце, Польща) 172-173
Карамушка Л. М., Креденцер О. В., Філь О. А. Участь членів Української Асоціації організаційних психологів та психологів праці у Міжнародній конференції з економічної психології (5-8 вересня 2012 року, м. Вроцлав, Польща) 173-175
Summaries 176-180