Зміст 174-175
Баранюк Н. І. Роль організаційної культури в контексті розвитку організації 3-7
Бондарчук О. І. Ґендерні особливості самоефективності керівників освітніх організацій у контексті розвитку організаційної культури 7-11
Креденцер О. В. Підприємницький тип організаційної культури 11-15
Терещенко К. В. Толерантність як чинник розвитку організаційної культури закладів освіти 16-18
Андрєєва І. А. Роль цільового комплексного підходу в підготовці керівників до якісного управління персоналом 19-23
Вознюк А. В. Психологічний аналіз когнітивного компонента психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівниками 23-30
Карамушка Л. М., Охотницька К. Ю. Вплив чинників мезорівня на формування та розвиток відданості організації в персоналу державної служби зайнятості 30-34
Карамушка Л. М., Фелькель Т. Г. Сутність та роль лідерства в організації: аналіз основних підходів 35-39
Москальова А. С. Аналіз рівнів переживань професійних труднощів керівниками освітніх організацій в умовах трансформації освіти 40-44
Нежинська О. О. Методика дослідження психологічної готовності керівника освітньої організації до формування ґендерної компетентності 44-49
Овдієнко І. М. Особливості використання інтерактивних технік навчання в процесі підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до взаємодії зі шкільною психологічною службою 49-52
Павлова В. С. Теоретичний аналіз типологій перфекціонізму 53-57
Петрова Л. Г. Теоретичний огляд проблеми задоволеності професійною діяльністю 57-61
Сняданко І. І. Навчальна самоефективність як одна з умов ефективної підготовки студентів технічного університету до майбутньої професійної діяльності 61-67
Ткалич М. Г. Діагностика психологічної статі особистості: рестандартизація тестових норм та визначення типів андрогінності 67-71
Федотова Т. В. Взаємозв’язок міжособистісних взаємин та соціально-психологічного клімату в студентській групі 72-76
Абдуллаєва І. Б. Розвиток самоефективності підприємців сфери торгівлі 77-81
Карамушка Л. М. Оцінка аспірантами змісту та ролі економічної культури 81-86
Александров Д. О. Дослідження психологічних детермінант комунікативного компонента діяльності працівника ОВС 87-91
Базиленко А. К. Особливості мотивації соціальної активності студентської молоді 91-95
Бондаревська І. О., Коблик І. В. Комплекс методик для дослідження взаємозв’язку між типом ґендерної ідентичності й орієнтацією на професійну й сімейну самореалізацію у жінок-практичних психологів 95-100
Дріга Т. Г. Асертивність як чинник оптимізації соціально-психологічної адаптації студентської молоді 100-105
Іванік О. Л. Волонтерство: дефінітивний аналіз 105-108
Кацович Я. Ю. Інгруповий фаворитизм як соціально-психологічний феномен міжгрупової взаємодії: структура, механізми та функції 108-112
Король Л. Д. Умови та фактори формування міжнаціональної толерантності в молоді 112-117
Котлярова А. В. Інтелектуальний розвиток як внутрішня умова професійного розвитку майбутнього психолога 117-122
Лемещенко О. Р. Фактори формування готовності старшокласників до відповідального батьківства 122-125
Лосієвська О. Г. Вплив комп’ютерного спілкування на розвиток комунікативних компетенцій професіоналізму майбутніх фахівців гуманітарного профілю 125-130
Лукасевич О. А. Розвиток ситуативного компонента особистісної зрілості студентської молоді 130-134
Маляр О. І. Психологічні умови розвитку довільності емоційної регуляції у дітей молодшого шкільного віку 134-139
Мечетний А. Ю. Концептуальні підходи до розуміння проблеми формування копінг-стратегій у професійній діяльності 139-143
Пастух Л. В. Cензитивність як професійно важлива якість практичних психологів закладів освіти 143-147
Скок А. Г. Толерантність як чинник психологічної готовності майбутніх фахівців соціальної сфери до попередження конфліктів у професійній діяльності 148-152
Старинська Н. В. Аналіз властивостей самоактуалізованої особистості майбутніх психологів залежно від форми фінансування навчання 153-157
Токарева Н. М. Розвивальний потенціал конструктивних моделей спілкування в підлітковому віці 157-161
Харченко Д. М. Вплив психічних станів на розвиток психосоматичних розладів 161-165
Чуйко Г. В., Канівець Т. М. Психологічні особливості моральності першокурсників 165-168
Summaries 169-173