Зміст 212-213
Карамушка Л. М. Організаційна культура освітніх організацій: зв’язок між рівнем розвитку та «зовнішніми» характеристиками організації 3-13
Бондарчук О. І. Особливості організаційної культури освітніх організацій залежно від самоефективності керівників 13-19
Завацька Н. Є. Інтегративний підхід до психологічних чинників формування організаційної культури учнівської молоді в освітньо-виховному середовищі навчального закладу 19-24
Івкін В. М. Ставлення персоналу освітніх організацій до змін та проблема розвитку типів організаційної культури 24-29
Ковальчук О. С. Теоретичний аналіз феномену «культура освіти» 30-35
Креденцер О. В. Вплив організаційних чинників на рівень розвитку типів організаційної культури закладів освіти 35-40
Лагодзінська В. І. Креативний потенціал освітніх організацій: взаємозв’язок із типами організаційної культури 40-45
Пенцак К. А. Аналіз конкурентоздатності освітніх організацій у контексті розвитку їх організаційної культури 46-50
Станіславська М. В. Поетапна модель процесу індивідуального психологічного консультування особистості як суб’єкта вибору організаційної культури майбутнього місця роботи 51-55
Терещенко К. В. Особливості взаємозв’язку основних компонентів толерантності педагогічних працівників із рівнем організаційної культури закладів освіти 56-60
Арзуманян К. К. Генезис поглядів на психологічну готовність менеджерів до розв’язання конфліктів 61-66
Березовська Л. І. Професійне вигоряння як форма професійної деформації працівників організацій 66-70
Бондарчук О. І. , Казакова С. В. Проблеми психологічної готовності керівників професійно-технічних навчальних закладів до маркетингу освітніх послуг 70-75
Брюховецька О. В. Психологічні особливості управління загальноосвітніми навчальними закладами 75-79
Вознюк А. В. Результати формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівниками в системі післядипломної педагогічної освіти 80-84
Заболотна В. О. Етико-психологічні інструменти розвитку особистості в професійній діяльності 84-89
Задворный В. С. Анализ основных факторов эффективности командообразующих тренингов 89-93
Карамушка Л. М. , Фелькель Т. Г. , Михайленко В. О. Зміст, рівень та чинники розвитку «базових» лідерських якостей у майбутніх науково-педагогічних працівників 94-99
Ковровський Ю. Г. Рівень професійного вигорання в персоналу оперативно-рятувальної служби МНС України 100-104
Охотницька К. Ю. Дизайн тренінгу «Психологічні умови формування відданості організації у персоналу Державної служби зайнятості» 105-111
Сняданко І. І. Модель психологічного консультування студентів технічних університетів у контексті їх підготовки до майбутньої професійно-управлінської діяльності 111-116
Ткалич М. Г. Гендерна дискримінація в сучасних українських організаціях: результати емпіричного дослідження 117-121
Гнускіна Г. В. Професійне вигорання у підприємців: зв’язок між рівнем вираженості та чинниками мезорівня 122-125
Захаріяш Л. П. Вплив образу-типажу підприємця на реалізацію ділової активності молоді 125-130
Бутко В. В. Значення формування кривдником відчуття провини у жертви домашнього насильства 131-136
Zaporozhets T. O. Emotional intelligence, situation awareness and situational psychological readiness in air traffic controllers 136-141
Кушніренко К. О. Порівняльний аналіз та особливості професіографії в системі «людина-техніка» та «людина-людина» 141-145
Лазос Г. П. Особливості надання психологічної допомоги внутрішнім переселенцям з Криму 145-152
Левус Н. І. Прояви етноідентичності у ставленні до представників власної та інших етнічних групп 152-158
Мельник А. І. Структура психологічної готовності вчителя до роботи з гіперактивними молодшими школярами 158-163
Палько Т. В. Психологічна програма розвитку рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти 163-168
Сингаївська І. В. Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення проблеми професійної успішності особистості 168-176
Смотрицкий А. В. Досугово-танцевальные практики как средство социально-психологической адаптации мигрантов 177-182
Тоба М. В. Соціально-психологічні особливості резидуальних норм освітнього простору сучасних ВНЗ 182-188
Фролов А. П. Типологія користувачів соціальної мережі «Facebook» за характером активності та колом спілкування 188-197
Цимбал І. В. Індивідуалізація в навчанні студентів технічних спеціальностей роботі з іншомовними науковими текстами 197-202
Щіпановська О. Р. Аналіз основних підходів до учіння як важливого чинника професійного та особистісного розвитку майбутніх фахівців 202-206
Янкевич С. М. Програма розвитку компонентів готовності майбутніх фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками 207-211