Зміст 188-189
Карамушка Л. М., Баранова В. А. Рівень розвитку типів організаційної культури позашкільних навчальних закладів: зв’язок із характеристиками управлінської діяльності керівників 3-9
Гнускіна Г. В. Зміст та особливості проведення тренінгу «Профілактика та подолання професійного вигорання у підприємців» . 10-15
Терещенко К. В. Вплив організаційних чинників на рівень толерантності персоналу закладів освіти . 16-20
Дембицька Н. М. Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації школярів: від традицій до креативу . 21-25
Дембицька Н. М., Новосядла О. М. Теоретико-методологічні підходи до вивчення економічної соціалізації дитини в малозабезпеченій сім’ї 25-31
Зубіашвілі І. К. Концептуальні основи вивчення монетарної соціалізації 31-35
Креденцер О. В. Тренінг «Розвиток самоефективності підприємців сфери торгівлі»: структура, особливості проведення та оцінка ефективності 36-41
Лавренко О. В. Життєві практики як інститут економічної соціалізації особистості . 42-47
Рєпка А. О. Особливості економічної соціалізації молодих науковців: афективний аспект 48-52
Бевз Г. М., Мельничук Т. І. Мотивація до усиновлення та прийомного батьківства як чинник прогностики їх успішності 53-57
Бондаренко Н. Б. Групи самодопомоги як додатковий ресурс соціально-психологічної підтримки осіб з проблемами психічного здоров`я 58-62
Бриль М. М. Селфі як соціально-психологічне явище 62-67
Володарська Н. Д. Відновлення особистісного ресурсу клієнта в кризових ситуаціях засобами гештальттерапії . 67-71
Гайсонюк Н. А. Гендерні та культурні відмінності рольових моделей самопрезентації 72-76
Данильченко Т. В. Соціально-демографічні фактори суб`єктивного соціального благополуччя 77-83
Дем’яненко Ю. О., Лещенко М. Є., Мазур Т. В., Філіпович В. М. Особливості емоційних станів соціальних працівників у професійній взаємодії 84-88
Железнякова Ю. В. Впровадження програми психологічної корекції суб’єктивного почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності . 89-94
Івашкевич Е. З. Учіннєвий та інформаційний підходи до визначення соціального інтелекту педагога 95-100
Івашкевич І. В. Рецепція структури професійної компетентності фахівця 100-105
Курцева Т. В. Соціально-психологічні аспекти комп'ютерної залежності підлітків . 106-110
Луньов В. Є. Психологія етно-соціальної дистанції груп південно-східного порубіжжя України в контексті усвідомлення проблеми безпеки 110-116
Москаленко В. В. Соціалізація як інкультурація . 116-122
Низовець О. М. Умови та чинники соціально-психологічної підготовки до звільнення неповнолітніх засуджених . 122-127
Новицький Ю. В. Спряженість психічних властивостей в проявах комунікативності 127-131
Піковець Н. В. Категорія психологічного здоров’я особистості в контексті професійної діяльності педагога . 132-138
Попович І. С. Соціальні очікування особистості як регулятор соціально-психологічної реальності . 138-143
Рашковська І. В. Проблема життєвого успіху та її складові 143-148
Рудська М. І. Соціальна активність молоді: основні напрями та чинники розвитку . 149-154
Рудюк О. В. Дослідження змістових характеристик детермінації професійних криз у безробітних 154-160
Сторож О. В. Тривожність як детермінанта творчої соціалізації особистості 160-165
Ткач Б. М. Нейропсихологічні підходи до корекції суїцидальної поведінки . 166-171
Удовенко Ю. М. Практичне застосування модифікованої проективної методики «Сприймання дитиною власного життєвого досвіду» 171-178
Фоменко А. Г. До проблеми соціально-психологічної адаптації мобілізованих на військову службу 178-183
Черкаський А. В. Психологічні аспекти адаптації особистості до соціальних компонентів професійного середовища . 183-187