Зміст 109-110
Дунець Л. М., Павліченко А. П. Особливості професійного спілкування майбутніх працівників поліції . 3-8
Карамушка Л. М., Вознюк А. В. Психологічний аналіз управління освітніми округами як інноваційними організаціями 8-15
Карамушка Л. М., Креденцер О. В., Терещенко К. В. Методики для дослідження «mental health» персоналу організацій 15-22
Клочко А. О. Особистісні характеристики менеджерів освітніх організацій: зв’язок із інноваційними стилями управління 22-29
Лагодзінська В. І. Креативність як важлива детермінанта забезпечення психологічного здоров’я персоналу освітніх організацій: теоретичний аналіз проблеми . 29-36
Лагодзінський В. В. Теоретичний аналіз поняття «емоційне лідерство» як одного із видів лідерства 36-43
Примачок Л. Л. Порівняльне дослідження стану сформованості професійної компетентності у фахівців з фізичної реабілітації з різним стажем роботи . 43-54
Рутина Ю. В. Зміст та структура тренінгової програми «Професійна самоактуалізація державних службовців» . 54-63
Шаумян О. Г. Дослідження особистості менеджера у сфері інформаційної безпеки 63-68
Дембицька Н. М. Розвиток підприємливості та ставлення школярів до особистої власності в процесі економічної соціалізації 69-76
Карамушка Л. М., Креденцер О. В. Тренінг «Психологічна підготовка персоналу освітніх організацій до розвитку підприємницької активності»: структура, зміст, особливості використання 76-84
Грейліх О. О. Особливості комунікативної спрямованості навчання мовлення дітей дошкільного віку . 85-89
Малоголова О. О. Інтернет-залежність та її вплив на підлітків 89-95
Overchuk, V. A. Socio-psychological support for people with disability as a condition of their successful social integration 95-100
Орловська О. А. Психологічні чинники сімейної адаптації учасників бойових дій 100-105
Максименко С. Д., Карамушка Л. М., Терещенко К. В. Міжнародна науково-практична конференція «Проактивна толерантність як шлях до миру» (13–14 вересня 2019 року, м. Ужгород) . 106-107