Зміст 125-126
Ведмідь В.А. Професійна компетентність поліграфолога як предмет психологічного дискурсу 3-9
Задорожній К.А. Психологічна підготовка військовослужбовців України: сучасні наукові підходи, теорія, діагностування, практика 9-15
Карамушка Л.М., Заіка І.В. Можливості використання програми «Майндфулнес» на рівні особистості та на рівні організації . 15-21
Дембицька Н.М. Групове соціально-психологічне навчання в економічній соціалізації школярів 22-29
Зубіашвілі І.К. Психологічні особливості економічного самовизначення старшокласників . 30-36
Карамушка Л.М., Паршак О.І. Роль комерційних організацій у формуванні адекватного ставлення персоналу до грошей . 37-44
Лавренко О.В. Моральні основи економічного самовизначення особистості .. 44-52
Мельничук Т.І. Соціально-психологічні закономірності економічного самовизначення працюючих студентів .. 52-58
Новосядла О.М. Психологічні чинники економічної соціалізації школярів з малозабезпечених сімей .. 59-66
Гусєва Н.Т. Прояви ірраціональності в електоральному виборі 67-71
Євланова Е.М. Психологічні особливості атрибутивних стилів переміщених осіб 72-78
Кахно І.В. Психодинамічний підхід до викладання клінічної (медичної) психології студентам медичного університету 79-85
Клімаш Т.П. Особливості Я-концепції нарцисичної особистості . 85-90
Лящ О.П. Роль емоційної сфери у структурі професійної ідентичності педагога 91-96
Мамко В.П. Особистісна детермінація рефлексивної компетентності психолога в контексті дослідження рефлексивної групи .. 97-103
Могиляста С.М. Програма розвитку емоційного інтелекту старшокласника психолого-педагогічними засобами . 104-112
Настояща У.В. Репрезентації субкультури засуджених у працівників різних підрозділів ДКВС 112-118
Онищенко В.М. Трансформація особистості в процесі подолання життєвих криз . 118-124