Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка. – Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – 2009. – Том. Х. – Вип. 15.

Титул

Зміст 3-6

Максименко С. Д., Мул С. А. Змістовно-психологічні ознаки особистості 7-24

Альошичева А. В. Обґрунтування можливості корекції психічного та соматичного здоров’я інкасаторів 25-36

Банцер В. С. Програма розвитку управлінської творчості керівника 37-47

Бєлінська М. І. Роль адаптивності та креативності у розвитку комунікативної компетентності психолога 47-56

Бойко Ю. Ю. Психологічні особливості професійної діяльності фахівця у сфері права 57-67

Борисенко О. Особливості батьківського ставлення до дітей з аутизмом 68-77

Буковська О. О. Шляхи психологічної допомоги підліткам із неблагополучних родин 78-88

Ваврик А. Соціально-психологічні проблеми дітей з дистантних сімей 89-99

Варняк І. С. Художній образ як модель, що породжує думки і вчинки людини 100-110

Вірко Ю. Вплив інформаційних та комунікаційних технологій на формування іншомовної комунікативної компетенції 111-120

Гаваші С. Й. Особливості формування поведінки підлітків за допомогою еталонів молодіжної музичної субкультури 121-130

Гарбер Клаус. Основи системної моделі самості для терапевтичного контексту 130-139

Дзюбко Л. В. До питання наступності розвитку дітей в періоди вікових криз 140-150

Драпей А. А. Роль рефлексії в регуляції сексуальної поведінки 151-160

Євдокімова О. О. Теоретичні основи організації психологічного супроводу професійного вдосконалення викладачів вищої технічної школи 160-171

Касьянова А. Ю. Діагностика психосоматичних захворювань у дітей та їх лікування 172-181

Киридон Є. П. Якого віку статеве життя: моральна картина молодої сучасності 182-190

Коваленко Т. М. Складові комунікативної готовності студентів економічних спеціальностей 190-200

Кодлубовська Т. Б. Профілактика професійної деформації у співробітників органів внутрішніх справ (ОВС) 201-211

Кокоріна Ю. . Арттерапія як актуальний засіб попередження й корекції екзистенційної кризи 212-219

Кочарян О. С., Кузнєцова В. І. Порівняльний аналіз типів ставлення до ускладненої та фізіологічної вагітності 220-230

Кощинець О. Ю., Радухівська Л. Л. Психологічна характеристика судової діяльності 231-240

Курята Ю. В. Психолого-дидактичні особливості стимулювання розвитку креативного мислення як одного з провідних чинників соціального дорослішання молодших школярів (засобами іноземної мови) 240-249

Куценко-Лада Г. В. Науково-психологічна картина світу і психологічна практика 250-264

Кучмєєв О. О. Організація військовими психологами роботи з попередження проблемної міжособистісної взаємодії у військових колективах, де проходять службу жінки-військовослужбовці 265-275

Лазаренко С. І. Відновлення інформаційно-енергетичного потенціалу студентів в екзаменаційний період 275-285

Леонова І. М. Головні підходи до аналізу проблеми батьківського ставлення 286-296

Лоза О. О. Перфекціонізм як предмет наукового дослідження: огляд теоретико-емпіричних досліджень 296-307

Майстренко Т. М. Зв’язок показників регуляції з рівнем учбової успішності студентів 308-317

Максименко О. Г. Особливості становлення системи психологічного захисту особистості в процесі онтогенезу 317-327

Мойсеєва О. Є. Психологічна характеристика рівнів агресивної поведінки на прикладі неповнолітніх правопорушників 328-338

Морозова Т. Р. Аналіз досвіду підготовки поліграфологів-правоохоронців у різних країнах світу 338-248

Моргун Я. І. Гендерно зумовлені психологічні особливості професійно-кар’єрного самовизначення студентської молоді 349-358

Носенко Е. Л., Грисенко Н. В. Стан та перспективи досліджень емоційного вигорання педагога з позиції позитивної психології 358-374

Опанасенко В. С. Фізико-географічні умови природного середовища як чинник формування національно-психологічних особливостей нації 375-386

Панченко С. М. Психологічні детермінанти особистісного зростання дорослого 387-397

Підлісний Ю. А. Ситуаційні фактори агресивної поведінки військовослужбовців 397-406

Ригель О. В. Психолого-педагогічні аспекти дослідження психічних станів дітей дошкільного віку 406-415

Седих К. В. Змістовно-структурна модель взаємодії в системі стосунків «сім’я – школа» 415-425

Сімак А. А. Преференція копінг-стратегій у молодших та старших підлітків в емоційній та поведінковій сферах прояву 425-438

Смайлова С. О. Особливості смислової сфери особистості в нормі і при деяких типах особистісної патології 439-449

Титов В. М. Проблема позиціювання поняття «обдарованість» в системі психологічних понять 449-461

Ткачук Т. А. Аналіз досліджень механізмів психологічного захисту та опанування 461-471

Тохтамиш О. М. Основні положення системно-інтегративного підходу у психологічному супроводі дітей з гіперактивністю та дефіцитом уваги 471-479

Туник М. О. Соціально-психологічні ідеї вітчизняної наукової спадщини IІ чверті XX століття 479-488

Уніат Н. М. Постановка життєвих завдань молодими людьми як одна із форм конструювання майбутнього 489-498

Харитонов Р. Ю. Кліматичні зміни як чинник становлення екологічної свідомості молоді 498-508

Штихалюк О. П. Сучасні психологічні дослідження розвитку особистості 508-517

Юнак Л. М. Особливості соціальної ідентифікації підлітків у сучасних умовах суспільства 518-527

Носенко Е. Л., Петренко Т. М. Кінесика як аспект імпліцитної діагностики особистості 527-539