Зміст 3-4
Вакуліч Т.М. Механізми віктимізації особистості жінки 5
Варіна Г.Б. Психологічні особливості дослідження саногенного потенціалу рятувальників Державної служби України з надзвичайних ситуацій 16
Войтенко О.В. Роль пам’яті у формуванні емоційного компоненту літературної творчості 30
Hrys,A.M. The underlying mechanisms of functioning of the self-image of socially disadvantaged minors 45
ІлляшенкоТ.Д. Психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини з гіперактивним розладом і дефіцитом уваги в системі її психологічного супроводу в закладі освіти 56
Каткова Т.А., Прокоф’єва О.О. Розвиток професійно- особистісної зрілості майбутнього психолога в процесі виробничої практики 75
Лукашенко М.Ю. Галич Я.В. Застосування когнітивно- поведінкової терапії в системі реабілітації постраждалих у збройних конфліктах 90
Максим О.В. Деформація ціннісних орієнтацій інтернет- залежних підлітків 102
Максимов М.В., Кубанцева Н.В., Чаусова Р.Б. Вплив ціннісних орієнтацій сучасних старшокласників на вибір професії 119
Максимова Н.Ю., Недибалюк О.С. Стратегії поведінки неповнолітніх засуджених у ситуації фрустрації 132
Манілов І.Ф. Персонально ідеальний стиль життя як психотерапевтичний конструкт 147
Місенг Д.В. Виокремлення та характеристика стилів життя особистості на основі факторного аналізу 159
Мозговий В.І. Вивчення девіантної поведінки у військовослужбовців через призму їх гендерної ідентичності та порушення родинних зв’язків 175
Мураненко К.Ю. Психологічні чинники девіантної поведінки підлітків 200
Мельничук О.Б. Інтелектуальний коучинг як засіб розвитку професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери 217
Pavliuk, M.M. Value measurements of self-direction of future specialists 232
Пенькова О.І. Самоактуалізація як чинник самореалізації особистості 245
Примак Т.Л. Ефективність застосування методу саногенного мислення у корекції емоційної сфери особистості 258
Пухно С.В. Особливості адаптації іноземних студентів до навчання у закладі вищої освіти України 272
Раєвська Я.М. Особливості здійснення між професійної взаємодії при роботі з дітьми та молоддю 286
Рябовол Т.А. Детермінанти недорозвитку функції прогнозу сучасної молоді 300
Туриніна О.Л. Критерії, показники та рівні оцінювання іміджу керівника як феномена міжособистісної взаємодії 315
Фалько Н.М. Культурно-освітній вимір гармонізації простору особистості: психологічний дискурс 330
Шевченко С.В., Денисов І.Г. Особливості адаптації першокурсників до навчального навантаження сучасного освітнього процесу вищої школи 344