Зміст 3-5
Моляко В. О. Поліфонічна трансформація наукової школи Г. С. Костюка 6-13
Алексєєва Т. С., Бідний В. В., Моляко В. О. Медико-психологічні питання діагностики творчого здоров’я кризової особистості (в амбулаторному та клінічному режимах) (рос.) 14-21
Барчі Б. В. Феномен «готовність» у структурі професійної діяльності психолога 21-30
Бедлінський О. І., Бедлінський В. О. Розвиток чуттєвої інтуїції студента у процесі навчання 31-39
Березова Л. В. Функціонування мисленнєвих тенденцій студентів при розв’язуванні конструктивно-технічних задач в умовах деформації змісту задач 40-55
Ваганова Н. А. Формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку в процесі пізнавальної діяльності 55-62
Венцик О. В. Розуміння психології етики Юліаном Охоровичем 63-70
Германович О. Р. Сучасні психологічні концепції особистісної організації часу життєдіяльності 70-81
Гресько В. В. Перфекціонізм та самоактуалізація як провідні чинники лікарської діяльності 81-90
Гулько Ю. А. Конструювання дошкільниками нових знань при сприйманні сюжетного малюнку 90-98
Івашкевич Е. З. Соціо-культурний підхід як детермінанта визначення структури соціального інтелекту педагога 99-107
Івашкевич І. В. Готовність фахівця до виконання професійної діяльності та становлення його професійної компетентності 107-117
Кабанцева А. В. Медико-психологічні проблеми автотранспортної медицини 117-123
Кириченко В. В. Теоретико-методологічна концепуалізація ідеї інклюзивного суспільства 125-133
Кишакевич І. Т., Панчак О. В. Медичне мислення як творче мислення лікаря 133-143
Кіричевська Е. В. Вплив інформаційного середовища на конструювання соціально-комунікативних стосунків юнаків 143-153
Козова І. Л. Стан невротизації студентів медичного вищого навчального закладу 153-159
Костюченко О. В. Творчий та адаптивний потенціали як основа професійної самореалізації фахівця індустрії моди 159-168
Мазилов В. О. Криза в психології: конструктивна роль (рос.) 168-185
Мартинюк І. А. Значення розвитку готовності студентської молоді до самоосвітньої діяльності 186-196
Медведева Н. В. Особливості художньо-творчої діяльності дітей молодшого шкільного віку 196-203
Мойсеєнко Л. А., Копач М. І., Криштопа Л. І., Кулініч Г. М. Деякі аспекти виникнення помилок у творчому математичному мисленні 203-213
Музика О.Л., Чекрижова М.М. Становлення професійної самооцінки студентів медичних ВНЗ 213-231
Найдьонова Л. М. Модифікація рефлексивного творчого тренінгу-практикуму для реконструкції непродуктивних регіональних соціальних настановлень 232-241
Подшивайлова Л. І., Кокарєва М. В. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій митця у художньому творі (рос.) 242-252
Пільгук Т. С. Педагогічна творчість як основа самореалізації педагога-професіонала 253-260
Сергєєнкова О. П., Подшивайлов Ф. М. Психологічні чинники розвитку мотиваційної сфери особистості сучасного студента 260-276
Січка В. І. Вплив особливостей відносин в сім’ї на сприйняття сучасної картини світу у підлітковому віці 276-287
Субота М. В. Розвиток музичної психології як науки 288-295
Третяк Т. М. Дослідження стратегіальної організації перцептивно-мисленнєвих процесів при конструюванні інформаційних систем 296-307
Хабірова Л. І. Теоретичні аспекти дослідження творчості в психологічній науці 307-316
Хахановська Т. А. Мультиплікаційні образи як чинник негативних емоційних переживань дітей дошкільного віку 317-324
Шапорда Г.С. Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів 325-335
Ятчук М. С. Психологічні аспекти професійної діяльності молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки установ виконання покарань 335-344
Психологічні таємниці поетичної творчості (Бесіда з проф. В.О. Моляко) (рос.) 345-348
Третяк Т. М. Готовність обдарованої особистості до творчого світосприймання 349-356
Наші автори 357-363