Зміст 3
Рудницька С.Ю. Структурно-процесуальна модель наративного конструювання досвіду особистості4-25
Чепелева Н. В. Структурно-смислова модель наративного конструювання досвіду в контексті розвитку особистості 26-38
Смульсон М. Л. Інтелектуальні метакогніції та конструювання особистісного досвіду в похилому віці39-51
Лебединська І. В. Феномен досвіду в контексті ідей конструктивізму 52-62
Шиловська О. М. Розвиток рефлексії та децентрації як чинник формування інтерпретаційних процесів у дитини молодшого шкільного віку 63-73
Зазимко О. В. Психологічні характеристики студентів у набутті досвіду дистанційного навчання. 74-88
Зарецька О. О. Методичні питання визначення рівнів сформованості інтерпретаційних процесів особистості 89-103
Гуцол К. В. Особливості сформованості наративної компетентності користувачів соціальних мереж 104-115
Колобова І. Б. Смислова структура особистості в автобіографічних наративах116-132