Зміст 3
Біла І. Пізнавальна активність як вектор творчості 4-18
Ваганова Н. Психологічні особлвості художнього спрймання в дошкільному віці
Дем'яненко С. Вивчення особлвостей та уме метамовного розетку дітей старшого дошкільного віку
Дуткевич Т., Володченко М. Морально-ціннісна спрямованість як складова усвідомлення міжособистісних конфліктів майбутніми педагогами
Завадська Т. Деякі індвідуально-псхологічні особливості вихователів дитячих садків
Завязун Т. Дружба - важлива цінність дошкільного дитинства
Калмикова Л. Розвиток мовленнєвої діяльності дітей на дошкільному етапі онтогенезу
Карабаєва І. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія педагога та дошкільника в процесі формування ціннісного ставлення дитини до оточення
Карасьова К. Розвиток ціннісних орієнтирів старших дошкільників у самодіяльній грі
Ладивір С. Оволодіння дошкільниками гуманістичними цінностями в процесі взаємодії з близькими дорослими
Лічман С. Особливості професійних деформацій особистості вихователя дошкільного навчального закладу
Мельник О Історико-псхологічнс реконструкція картини світу людини княжої доби
Мисан І. Психологічні особливості сприймання і оволодіння дітьми дошкільного віку фразеологізмам рідної мови
Павлюк Н. Теоретичний аналіз проблеми психологічної готовності педагога до співпраці з батьками
Піроженко Т. Ціннісні орієнтації дітей старшого дошкільного віку в сьогоденних реаліях життя
Пісарєва О. Формування у старших дошкільників ціннісних орієнтацій у спілкуванні з однолітками
Савченко М. Морально-ціннісний компонент самостійності як базової якості особистості дитини дошкільного віку
Савченко Ю. Цінність батьківсько-дитячих стосунків у процесі особистісного розвитку дошкільника
Соловйова Л. Шляхи активізації регулятивних механізмів ціннісних орієнтацій старших дошкільників
Теплюк А. Сім'я як найбільша цінність дитини
Тищук Л. Психолого-педагогічні передумови становлення ціннісних орієнтацій дитини в дошкільному віці
Токарева Л. Формування у дітей дошкільників ціннісних орієнтирів
Федорчук О. Ціннісні орієнтації як особстісні передумови здатності до процесу фасилітаціїу майбутніх педагогів
Хартман О. Соціально-психологічний аналіз життєвих цінностей батьків дітей дошкільного віку
Харченко Н. До питання про розуміння дошкільниками мовного матеріалу: теоретичний аспект проблеми 291-303