Зміст 2
Піроженко Т.О. Комунікативно-мовленнєвий розвиток дитини як фактор вибору стратегії міжособистісного спілкування 3-20
Балицька І.М. Психологічні особливості ціннісного ставлення особистості 20-35
Дорошенко М.І. Формування й динаміка розвитку моральної свідомості молодших школярів 35-49
Завязун Т.В. Проблема розвитку структурних компонентів мовлення старших дошкільників у грі: сучасні підходи дослідження 50-62
Карабаєва І.І. Особливості сформованості ціннісних орієнтацій сучасних дітей дошкільного віку 63-75
Кльоц Л.А. Дослідження розвитку складових професійної самосвідомості сучасного педагога 75-92
Кондратець І.В. Реалізація принципу елективності: свобода сучасної дитини у виборі діяльності 93-106
Мельник І.С., Щербата Г.С. Психологічні особливості розуміння батьками значення ігрової взаємодії для розвитку комунікації їх дітей 106-118
Михальська С.А. Готовність дітей дошкільного віку до взаємодії з дітьми з особливими освітніми потребами 118-135
Соловйова Л.І. Прояви регулятивної дії цінностей у діяльності старших дошкільників 136-149
Тесленко О.В. Психолого-педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій дітей дошкільного віку 149-163
Товкач І.Є. Формування у дітей дошкільного віку основ культури читача 163-175
Токарєва Л.Д. Привласнення термінальних і інструментальних цінностей як процес становлення особистості дитини-дошкільника в умовах сім’ї 176-196
Толмачова О.Є. Психологічні особливості розвитку мотиваційної сфери молодшого школяра 196-206
Федорчук О.І. Внутрісімейне спілкування як чинник привласнення дитиною цінностей співжиття 207-220
Шаумян О.Г. Казка як психокорекційний метод психологічної допомоги дошкільнику 221-233
Шульга Л.М. Психолого-педагогічні умови ефективного впровадження технології розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях із малювання 233-248