Зміст 236-238
Болотнікова І.В. Особливості професійного самоздійснення та самоактуалізації працівників профспілок 3-11
Бохонкова Ю.О. Психологічні особливості прояву адаптаційних ресурсів особистості під впливом самооцінки 11-18
Войтович М.В. Особливості професійного самоздійснення практичних психологів галузі середньої освіти 19-33
Гуменюк Г.В. Професійне самоздійснення вченого: постановка проблеми та алгоритм дослідження 34-45
Дзвоник Г.П. Професійне самоздійснення менеджерів комерційних організацій 45-60
Дулова О.О., Проскурняк О.П. Психологічні особливості становлення ціннісного ставлення до сім’ї у дітей 60-69
Завадська Т.В. Професійне самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів 70-81
Завязкіна Н.В. Проблема смислового рівня регуляції діяльності при обґрунтуванні категорії обмеженої осудності 82-89
Кокун О.М. Особливості професійного самоздійснення фахівців різного віку та професій 90-99
Корніяка О.М., Лахтадир О.В., Гоменюк В.О. Емпіричне вивчення особливостей професійного самоздійснення викладача вищої школи 99-109
Кружева Т.В. Професійне самоздійснення: система понять 109-116
Малхазов О. Р. Метод розрахунку мінімальних часових порогів активації корекційних процесів в управлінні руховою діяльністю 116-129
Мельник А.І. Мотивація професійної діяльності вчителя в умовах роботи з гіперактивними молодшими школярами 129-137
Немеш О.М. Психологічні основи інтернет-комунікації 138-146
Неурова А.Б. Підходи до розуміння емоційної стійкості як наукове підґрунтя її визначення у фахівців з надзвичайних ситуацій 146-155
Панасенко Н.М. Вплив синдрому емоційного вигорання на професійне самоздійснення лікаря 155-164
Панасенко Н.М., Гомонюк В.О. Особливості розвитку професійних якостей у програмістів 165-170
Петренко І.В. Психологічні механізми розгортання соціального діалогу в освітньому просторі 170-176
Петрученко Н.М. Формування особистісної готовності до професійної діяльності у студентів із соматичними вадами 177-185
Пилипенко Н.М. Мотиваційні компоненти академічного консультування майбутніх фахівців 185-194
Савченко Т.Л. Професійне самоздійснення вчителів середніх загальноосвітніх закладів 194-207
Сердюк Л. З., Соколюк А. О. Полівалентність професійної спрямованості майбутніх психологів 207-216
Чайка Г.В. Особливості ціннісних орієнтацій осіб, що зловживають комп’ютерними іграми 216-224
Шмаргун В.М. Інтелектуальна компетентність особистості 224-232