Зміст 241-242
Болотнікова І.В. Визначення чинників складових зовнішньопрофесійного самоздійснення працівників профспілок 3
Войтович М.В. Психологічні особливості горювання 10
Дзвоник Г.П. Структурні особливості професійної життєстійкості менеджерів комерційних організацій 23
Зеленська З.П. Дослідження впливу шкільної тривожності на рівень розвитку емпатії в учнів основної школи 31
Клименко В.В. Психофізіологічні сервомеханізми енергетичної життєстійкості людини 43
Кокун О.М., Кодлубовська Т.Б. Психофізіологічна регуляція функціональних станів правоохоронців як засіб розвитку їх особистіснопрофесійних якостей. 73
Кокун О.М., Коробейнікова І.Г. Прояв агресії у спортсменів високої кваліфікації 83
Корніяка О.М. Життєстійкість у професії викладача 93
Крицька А.М. Професійна креативність в освітньому середовищі вищого навчального закладу 111
Кружева Т. В. Особливості професійної спрямованості науковців 119
Лахтадир О.В., Бистра І.І., Євдокимова Л.Г. Розвиток комунікативної компетентності у майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту: емпіричне дослідження. 128
Мартолог Н.В. Загальна характеристика феномену духовності 137
Мар’яненко Л.В. Особистісний фактор у взаємодії вчителя з учнями в контексті гуманістичної парадигми 149
Могиляста С.М. Дослідження емоційного інтелекту старшокласників. 164
Панасенко Н.М. Професія – журналіст: професійно важливі якості та психологічні особливості. 177
Підлісна С.В. Аналіз впливу інтерактивних уроків на зниження рівня шкільної тривожності учнів початкової школи 187
Примачок Л.Л. Експериментальне дослідження стану сформованості професійної компетентності фахівців з фізичної реабілітації зі стажем роботи понад п’ятнадцять років 195
Савченко Т. Л. Сучасні напрямки дослідження уваги – психофізіологічні аспекти, теорії функціонування і розвиток властивостей. 208
Сіраковська О.Б. Психологічні особливості порушень репродуктивної сфери у жінок. 227