Актуальні проблеми психології. – Том. VIII: Психологічна теорія і технологія навчання. – Випуск 10 – 2019

Титул

Зміст 6-7

Посвята 8

Максименко С.Д. Актуальні проблеми генетичної психології 8-20

Андрієвська В.В. Досвід дитинства і отроцтва як життєві передумови професійного проектування (за автобіографіями видатних вчених) 20-33

Балл Г.А. Базовые понятия общей теории задач 33-54

Биков В. Ю. Інновації в організації досліджень та розробок у галузі інформаційно-комунікаційних технологій в освіті у світлі викликів XXI сторіччя 55-74

Вернік О.Л. Психологічні аспекти репетиторства 75-92

Волобуєва О. Формування офіцерської честі: психолого-педагогічний аспект 93-105

Гергей Т. На пути к экосистеме образования – некоторые психологические и педагогические аспекты 105-123

Дітюк П.П. До концепції Ю.І. Машбиця про управління учбовою діяльністю 123-132

Дригус М.Т. Психологічна система Ю.І. Машбиця: концептуальний підхід до створення теорій учбової діяльності і навчання 132-142

Коваленко-Кобилянська І.Г. Естетика старіння і старості 143-152

Коміссарова О.Ю. Реалізація психологічних механізмів навчання через діалогову взаємодію 152-166

Кондратенко Л.О. Довизначення реальності в процесі її інтеріоризації 166-175

Лотоцька Ю.М. Структура вольового керування власним життям: психологічний феномен “рівень даності” 176-184

Lyashenko O.I. Adaptive education as a sign of modern didactic systems 185-194

Мещеряков Д.С. The model of subjectness activity 195-205

Моляко В.А.  Стоп-кадры памяти 205-208

Моляко В.А.  «Уличный» вектор восприятия в поэтическом фольклоре 208-228

Назар М.М. Продуктивність групового дистанційного навчання у віртуальному просторі 228-242

Проскура О.В. Думки про дорогу людину 243-246

Проскура О.В. Выдающиеся гуманисты ХХ века 247-257

Смульсон М.Л. Розвиток дорослої людини у сучасному транзитивному світі 257-267

Фомічова Л.І. Проектування навчання та інтелектуальний розвиток в умовах слухової депривації 268-282

Чайка Т. Увидеть живое лицо истории (устные истории: свидетельства и свидетели) 282-300

Чепелєва Н.В. Розв’язання смислових задач як чинник самопроектування особистості 300-313

Швалб Ю.М. Культурно-психологічні витоки форм освіти 313-325

Бегеза Л.Є. Соціально-психологічні чинники професійної діяльності лікаря 326-330

Гудкін Л.М. Феноменологія внутрішньої картини здоров’я людини 331-342

Войтович Г.В. Гендерні особливості резилієнтності особистості 343-352