Зміст 6-7
Посвята 8
Максименко С.Д. Актуальні проблеми генетичної психології 8-20
Андрієвська В.В. Досвід дитинства і отроцтва як життєві передумови професійного проектування (за автобіографіями видатних вчених) 20-33
Балл Г.А. Базовые понятия общей теории задач 33-54
Биков В. Ю. Інновації в організації досліджень та розробок у галузі інформаційно-комунікаційних технологій в освіті у світлі викликів XXI сторіччя 55-74
Вернік О.Л. Психологічні аспекти репетиторства 75-92
Волобуєва О. Формування офіцерської честі: психолого-педагогічний аспект 93-105
Гергей Т. На пути к экосистеме образования – некоторые психологические и педагогические аспекты 105-123
Дітюк П.П. До концепції Ю.І. Машбиця про управління учбовою діяльністю 123-132
Дригус М.Т. Психологічна система Ю.І. Машбиця: концептуальний підхід до створення теорій учбової діяльності і навчання 132-142
Коваленко-Кобилянська І.Г. Естетика старіння і старості 143-152
Коміссарова О.Ю. Реалізація психологічних механізмів навчання через діалогову взаємодію 152-166
Кондратенко Л.О. Довизначення реальності в процесі її інтеріоризації 166-175
Лотоцька Ю.М. Структура вольового керування власним життям: психологічний феномен “рівень даності” 176-184
Lyashenko O.I. Adaptive education as a sign of modern didactic systems 185-194
Мещеряков Д.С. The model of subjectness activity 195-205
Моляко В.А. Стоп-кадры памяти 205-208
Моляко В.А. «Уличный» вектор восприятия в поэтическом фольклоре 208-228
Назар М.М. Продуктивність групового дистанційного навчання у віртуальному просторі 228-242
Проскура О.В. Думки про дорогу людину 243-246
Проскура О.В. Выдающиеся гуманисты ХХ века 247-257
Смульсон М.Л. Розвиток дорослої людини у сучасному транзитивному світі 257-267
Фомічова Л.І. Проектування навчання та інтелектуальний розвиток в умовах слухової депривації 268-282
Чайка Т. Увидеть живое лицо истории (устные истории: свидетельства и свидетели) 282-300
Чепелєва Н.В. Розв’язання смислових задач як чинник самопроектування особистості 300-313
Швалб Ю.М. Культурно-психологічні витоки форм освіти 313-325
Бегеза Л.Є. Соціально-психологічні чинники професійної діяльності лікаря 326-330
Гудкін Л.М. Феноменологія внутрішньої картини здоров’я людини 331-342
Войтович Г.В. Гендерні особливості резилієнтності особистості 343-352