Зміст 5-7
Афанасенко В. І., Комар Т. В. Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегій реалізації творчого потенціалу особистості 8-18
Березіна О.О. Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій 19-25
Блискун О.О. Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти 26-37
Брисковська О.М., Юрченко-Шеховцова Т.І. Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчвання 38-48
Бугайова Н.М. Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини 49-59
Вернік О.Л. Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців хх століття 60-69
Гаврилькевич В. К., Крук С. Л. Психологічний зміст і співвідношення понять «благородна людина» і «гуманна людина» 70-78
Гєйко Є.В. Комплексний підхід до висвітлення поняття “цілісність особистості» 79-88
Дерев’янко Н.З. Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища 89-97
Доценко Л.В., Каряка І.В., Волошина О.О. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів 98-106
Дригус М.Т. Парадигма «особистісна ефективність – психологічне благополуччя особистості» у концепції професійного самовизначення г.с. костюка 107-115
Іванцанич В.В. Стресостійкість : чинники та особливості прояву в учнівської молоді 116-124
Калашникова Л.В. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки 125-133
Кириленко В.Г., Хасанова Т.Р. Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді 134-145
Коваленко А. Б., Печиборщ А. Р. Чинники професійного благополуччя трудових мігрантів 146-156
Копилов С.О. Взаємовизначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання 157-176
Афанасенко В. І., Комар Т. В. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом 177-188
Купрєєва О.І. Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю 189-201
Мамчур І.В. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності 202-209
Марусинець М.М., Губська Є.В. Стресостійкість ветеранів ато/оос : емпіричний контекст дослідження 210-220
Мельник О.А. Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції 221-229
Мул С.А. Мотиваційна цілісність як суб’єктивний психологічний чинник особистісної діяльності 230-238
Мусіяка Н. І. Концептуальна характеристика і. о. сікорським вчителя як особистого чинника навчання 239-247
Петяк О.В., Ханецька Н.В. Особливості взаємозв’язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю 248-256
Ортікова Н.В. Особливості проведення тренінгової програми розвитку кар'єрного потенціалу фахівців державної служби зайнятості 257-267
Павелків В.Р. Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці 268-277
Палько Т.В. Професійний стрес: причини та наслідки 278-284
Пенькова О.І. Мотивація особистості: соціально-психологічна сутність 285-292
Петяк О.В., Комар Т.В. Методи психологічної діагностики проявів почуття ревнощів у шлюбних партнерів 293-302
Побокіна Г.М. Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості 303-312
Сердюк Л.З. Вплив парадигмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в україні 313-325
Стрижак А.Є. Взаємозв’язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність 326-338
Солодчук С.Є. Професійне спілкування як предмет дослідження у психології 339-348
Толмачевська В.О., Самара О.Є. Складові емоційної експресії у представників професій з високим психологічним навантаженням 349-359
Третяк Т.М. Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах 360-369
Туз Л.Г. Cиндром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації 370-380
Турбан В.В. Самоактуалізація особистісті як засіб подолання деструктивних наслідків пов’язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом 381-396
Турбан В.В. Особистість у психологічному дискурсі: концептуалізація поняття 397-405
Чайка Г.В. Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості 406-415
Широбоков Ю.М. Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних формувань методів психологічного впливу на військовополонених 416-427
Яворська-Вєтрова І.В. Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії 428-435
Поклад І.М. Історія інституту психологіі імені г.с. костюка напн україни в іменах: до 75-річчя з дня заснування 436-446
Яценко Т.С. Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки 447-489
Жигаренко І.Є. Диференціація типів особистісно-професійної адаптації фахівців соціономічного профілю 490-498
Побокіна Г.М. Різновиди життєвого вибору особистості в період ранньої дорослості та розкрити специфіку його динаміки 499-508
Турбан В.В. Творчість, індивідуальність, комунікація в хореографічній професії 508-518
Лич О.М. Тренінгові технології у роботі з людьми похилого віку 519-530
Спицька Л.В., Жигаренко І.Є. Соціально-психологічна корекція афективних розладів особистості в період криз 531-539
Онопрієнко-Капустіна Н.В. Зміст і складові розвитку самоефективності майбутніх фахівців соціальних служб 540-549
Гейко Є.В. Полі-системна цілість особистості як фактор профілактики негативних досвідів 550-555
Лунков О.М. Сутність і розвиток самосвідомості як основа продуктивно-діяльного самоздійснення особистості 556-566
Іваннікова Г.В. Взаємозв’язок феноменів самореалізації психологічного благополуччя та життєстійкості особистості 567-575
Волченко Є.Є. Детермінанти, рівні та умови виникнення конфліктів у фахівців медичної галузі 576-581
Опанасюк І.В. Арт-терапія як метод розвитку емоційного інтелекту в старшому шкільному віці 582-591
Чиханцова О.А. Вплив особистісних параметрів на розвиток життєстійкості особистості 592-600
Гоян І.М. Показники сприйняття часу у самоорганізації молоді: соціально-психологічний вимір 601-608
Родченкова І.В. Специфіка формування самоактуалізації працівників сфери управління 609-617
Беспека Г.С. Персоніфікація травматичного досвіду: емпіричні референти 618-623
Логвіновська Л. М. Становлення особистісної гідності сучасної молоді 624-631
Кіреєва З.О., Гоян. І.М Програмно-цільовий проєкт соціально-психологічного забезпечення оптимізації процесу самоорганізації молоді в період суспільних трансформацій 632-642
Френкель С. Організаційні умови реалізації структурно-функціональної моделі соціально-психологічної підтримки інфікованих осіб зрілого віку 643-650
Максименко С.Д., Ірхін Ю.Б. Цілісність особистості і системність психіки в сучасній системі освіти україни 651-660
Лукашов О.О. Соціально-психологічні засоби розвитку соціальної відповідальності особистості 662-675
Дигун І.С. Соціально-психологічні особливості переживання дії стрес-фактору особистістю 676-686
Антоненко О.М. Міжкультурна комунікація у системі акультурації студентської молоді в процесі її професійної підготовки 687-695
Тьор Л.В. Соціально-психологічні чинники взаємодії когнітивно-стильових особливостей й пізнавальної діяльності осіб юнацького віку 696-705
Наші автори 706-710