Зміст 3
Максименко С.Д. Психологічні лінії розвитку особистості – механізми розгортання чи новоутворення? 6-17
Турбан В.В. Морально-ціннісне парадигмальне уявлення психологічної думки хх ст. 17-24
Алєксєєва О.І. Практичний інструмент системи психологічного забезпечення розвитку конкурентоздатності управлінського персоналу освітніх організацій державної форми власності 24-30
Білоконь І.В. Дослідження процесів інтерпретації у вітчизняній психології 30-35
Бохонкова Ю.О., Завацький В.Ю. Психологічний аналіз різновидів ситуацій життєвих змін у зв’язку із ступенем їх впливу на діяльність людини 35-42
Бугайова Н.М. Особливості розвитку аутодеструктивної поведінки . 42-49
Бутко В.В. Ключові зміни в образі "я" жінок, потерпілих від насильства в сім'ї. 49-56
Вернік О.Л. Психологічна готовність у життєдіяльності особистості 56-64
Власенко І.А. Специфіка внутрішньоособистісних конфліктів вчителів 64-71
Возна В.Ю. Ціннісне ставлення до професійної діяльності майбутніх фахівців творчих професій: проблеми мотиваційної готовності 71-78
Володарська Н.Д., Мирошниченко М.М. Групи як інструмент психологічної допомоги підліткам . 78-85
Гейко Є.В. Функціональна структура полісистемної цілісності особистості . 85-92
Гончаренко С.А., Кондратенко Л.О. Питання психологічної культури вчителя на перших психолого-педагогічних з'їздах (1906 – 1909 рр.) . 92-99
Грановська О.Я. Психологічний час і вік особистості 99-104
Девіс Л.А. Психологічні особливості розвитку взаємин та співпраці дітей у закладах интернатного типу 104-111
Завацька Н.Є., Сербін Ю.В. Психологічні особливості формування особистості сучасного студента 111-117
Кирпенко Т.М. Психологічні проблеми адаптаціїї підлітків, які пережили травмуючі події 117-122
Клибанівська Т.М. Особливості ціннісних орієнтацій студентів-аграріїв . 122-131
Коваль І.А. Сучасні підходи до зміни парадигми здоров’я . 131-137
Ковальчук Ю.В. Результати емпіричного дослідження поведінкового та регулятивного компонентів професійної я-концепції офіцерів оперативно-розшукових підрозділів державної прикордонної служби україни 137-143
Комар Т.В. Теоретичні проблеми становлення професійної зрілості майбутнього фахівця 143-150
Кормишев М.В. Особливості розвитку цілепокладання вихованців закладів інтернатного типу 150-157
Корнієнко О. В. Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторно-порівняльний аналізи психосоматичного здоров’я студентів-дівчат та юнаків кну імені тараса шевченка 157-167
Котова Ю.В., Недайбiда Ю.П. Особливості толерантності до невизначеності особистості при прийнятті рішення під впливом випадкових факторів у точці біфуркації 167-174
Левицька І. В. Психологічні чинники формування готовності до професійної діяльності 174-180
Летцев В.М. Первинні концептуалізації досвіду особистості у художніх практиках та гуманітарному знанні хіх сторіччя 180-187
Лотоцька-Голуб Л.Л. Психологічні особливості професійного вигорання лікарів . 187-193
Маслюк А. М. Особливості переживання людиною травмуючих ситуацій 193-200
Михайлюк І.В. Структурно-функціональна модель діалогічної компетентності психолога . 200-208
Міляєва В.Р. Мотивація професійного вдосконалення як провідна детермінанта розвитку фахової компетентності керівників у сфері освіти 208-216
Музичук О.О. Особистісні цінності у смисловому полі особистості у дослідженнях українських психологів . 216-222
Наконечна Н.В. Цілеспрямоване формування організаційної культури приватного навчального закладу 222-229
Нежданова Н.В. Теоретико методологічні підходи до класіфікації та структури професійно важливих якостей майбутнього фахівця 229-236
Норчук Ю.В. Сутність та зміст психологічної готовності до професійно-службової діяльності майбутніх військовослужбовців як особистісного утворення 236-244
Пенькова О.І. Самооцінка як фактор становлення процессу самовдосконалення особистості школяра 244-250
Перегончук Н.В. Психологічні особливості формування професійної компетентності майбутніх психологів в умовах глобалізації освіти 250-256
Перепелюк Т.Д. Я-концепція особистості як умова професiйного становлення практичного психолога 256-261
Подкоритова Л.О. Застосування арт-терапії для самопізнання студентів соціономічної сфери . 261-268
Поладко Г.О. Феохромоцитомна дисфункція та її взаємозв’язок із психологічним змістом . 268-273
Потоцька І.С. Вплив тривожності на психологічне здоров`я учнів професійно-технічних навчальних закладів 273-281
Притула О. А. Психологія діяльності кризис-менеджера . 281-286
Рождественський А.Ю. Посередництво як форма розв’язання конфліктної ситуації . 286-289
Рождественська Т.П. Національна свідомість особистості як предмет психолого - педагогічного аналізу 289-295
Россова М. М. Практичні рекомендації психологам, адміністрації школи та вчителям щодо особливостей застосування імпліцитного психологічного впливу в навчально-виховному процесі 295-302
Савченко О.В. Інструментальний компонент рефлексивної компетентності особистості 302-311
Сердюк Л.З., Купрєєва О.І. Особистісний ресурс життєстійкості студентів із соматичними захворюваннями 311-317
Сердюк Л.З., Соколюк А.О. Психологічні чинники самодетермінації професійного становлення особистості . 317-322
Сіпко Л.О. Вплив деструкцій психіки на поведінку особистості у соціумі 322-327
Турбан В.В. Розуміння та інтерпретування текстів студентами - майбутніми юристами 327-336
Фатєєва М.С. Проблеми висвітлення явища орторексії у працях сучасних зарубіжних психологів. 336-341
Франчук О. Ю. Психодинамічний підхід до розуміння діалогічної взаємодії в психокорекційному процесі 341-351
Харченко Н.А. Постать григорія костюка в історії становлення психологічної думки україни . 351-357
Цавалюк Т.О. Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження 357-361
Шевчук І.В. Гендерні особливості кризи середини життя . 361-367
Спицька Л.В. Вплив соціально-психологічних особливостей на їх ресоціалізацію в закладах соціальної реабілітації. 367-373
Чиханцова О.Е. Позитивна психотерапія як фактор сприяння розвитку життєстійкості особистості 373-381